سما المصري تسخر من مرتضى منصور.. وسؤال يفتح عليها النار (صور)

متابعات- رأي اليوم: سخرت الفنانة ​سما المصري​ من رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك مرتضى منصور من خلال صورة له نشزتها عبر حسابها على تطبيق انستغرام.

ونشرت سما صورة لمنصور مع المدرب العالمي مانويل جوزيه، وعلقت عليها ساخرة “هههه…صوره عجبتني بس مانويل جوزيه وبصه القرف من مرتضى في الصوره دي يمثلني تماما…بس ايه الكرش الجامد دا يامورتا.. مربيه ع الغالي طبعا بس هو ما كبرش غير لما بقيت رئيس للنادي ليه ياترى؟ انت مخبي جواه حاجه؟ مخبي ياخلبوص جواه حاجات.. طلع باه اللي مخبيه جوه يلا”، الأمر الذي عرضها للكثير من الانتقادات والتعليقات القاسية بسبب سخريتها الجريئة من منصور.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

وأثارت المصري جدلاً جديدا بصورة نشرتها وسألت متابعيها عن موعد انتهاء الامتحانات لأنها تحضر لجلسة تصوير جديدة وتريد الجميع أن يكون مركز معها، وقالت “هي الامتحانات خلصت ولا لسه؟ عشان الطلبه يبقوا رايقين يتفرجوا علي صوري الجديده..عايزه اعمل سيشن حديد…فكروا معاايا”، الأمر الذي عرضها للكثير من التعليقات القاسية والاهانات.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

Print Friendly, PDF & Email
شروط التعليق:
التزام زوار "راي اليوم" بلياقات التفاعل مع المواد المنشورة ومواضيعها المطروحة، وعدم تناول الشخصيات والمقامات الدينية والدنيوية والكتّاب، بكلام جارح ونابِ ومشين، وعدم المساس بالشعوب والأعراق والإثنيات والأوطان بالسوء، وعلى ان يكون التعليق مختصرا بقدر الامكان.

اضافة تعليق

Please enter your comment!
Please enter your name here